Usa: Stratégiát vált a Pepsi

Szeretettel köszöntelek a Amerikai Egyesült Államok klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 475 fő
  • Képek - 301 db
  • Videók - 87 db
  • Blogbejegyzések - 149 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 686 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Amerikai Egyesült Államok klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Amerikai Egyesült Államok klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 475 fő
  • Képek - 301 db
  • Videók - 87 db
  • Blogbejegyzések - 149 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 686 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Amerikai Egyesült Államok klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Amerikai Egyesült Államok klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 475 fő
  • Képek - 301 db
  • Videók - 87 db
  • Blogbejegyzések - 149 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 686 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Amerikai Egyesült Államok klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Amerikai Egyesült Államok klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 475 fő
  • Képek - 301 db
  • Videók - 87 db
  • Blogbejegyzések - 149 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 686 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Amerikai Egyesült Államok klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

 A PepsiCo amerikai üdítő- és chipsgyártó növekvő nyereségről és bevételről számolt be az idei harmadik negyedévben, azonban észak-amerikai üdítőital eladásai csökkentek.

 

Baljós előjelek?

A PepsiCo árbevétele a szeptember 9-én zárult negyedévben éves összehasonlításban 1,3 százalékkal, 16,24 milliárd dollárra emelkedett, amely némileg alulmúlta a 16,31 milliárd dollárt valószínűsítő elemzői várakozásokat.

A vállalat nettó eredménye éves szinten 7,6 százalékkal emelkedett és 2,14 milliárd dollár, részvényarányosan 1,49 dollár lett az egy évvel ezelőtti 1,99 milliárd dollár, részvényenkénti 1,37 dolláros adózott eredmény után. Az egyszeri tételek nélkül pedig 1,48 dollár volt a negyedéves részvényarányos adózott eredmény. A szakértők gyengébb adatra, 1,42 dollárra számítottak.

A PepsiCo idei évre vonatkozó részvényarányos eredményvárakozása a korábbi 5,13 dollár helyett jelenleg 5,23 dollár. A vállalat szerdán azt közölte, hogy a Pepsico észak-amerikai üdítőital-üzletágának bevétele 3,4 százalékkal, 5,33 milliárd dollárra esett éves szinten, az üdítőital eladás volumene 6 százalékot csökkent, ugyanakkor a chips üzletág eladásai 3 százalékkal emelkedtek. A PepsiCo észak-amerikai üdítőital eladásai az utóbbi két évben először mutattak csökkenést.

Csökkentett várakozás

A vállalat vezetője, Indra Nooyi szerdán elismerte: hibának bizonyult, hogy túl sokat költöttek a harmadik negyedévben a csökkentett kalóriatartalmú, újabb termékeik marketingjére, és ezáltal csökkent a Pepsi, a Gatorade és a Mountain Dew iránti kereslet, ezért a PepsiCo a jövőben nagyobb hangsúlyt fektet majd hagyományos sikertermékei reklámjára. A PepsiCo a korábbi 3,0 százalékról 2,3 százalékra módosította organikus növekedési várakozását.

A Coca-Cola és kisebb vetélytársa, a Pepsi is azzal szembesül, hogy a fogyasztók világszerte egyre inkább próbálnak figyelni az egészségükre, és a szénsavas italok helyett inkább teát és gyümölcslevet isznak.

A két nagyvállalat igyekszik alkalmazkodni az új táplálkozási trendekhez, csökkentve termékeinek cukor- és kalóriatartalmát, valamint az egészségtudatosabb vásárlókkal rendelkező piacokon inkább a kisebb kiszerelésű, nagyobb profitrátát biztosító termékeket részesítik előnyben és egyre inkább csökkentik a nagy kiszerelésű, akciós szénsavas üdítőitalok kínálatát.

Forrás:http://www.tozsdeforum.hu

 

Címkék: amerika pepsi

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu